Haii awook , peace peace (:

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Hari nie saya tak pergi sekolah , maafkan saya cikgu . Saya bukan berniat tak nak pergi sekolah , tapi tapi saya demam lha cikguuu . Sekarang dah okayy sikit , just selsema sikit . Esokk mesti orang tanya ' haaii mira , asal tak datang sekolah semalam ? ' okayy ayat tuh yang selalu orang tanya kalau mira tak datang sekolah sebab mira jarang TAK MAI SEKOLAH . hahaha xDD 
SAYA ULANG , SAYA TK DATANG SEKOLAH SEBAB DEMAM (:
Tetiba saja rindu yusra sebab bear nie , dia lha yang bagi time mira form 1 <3

Boring gilaa kan kalau tak p sekolah ? serious boring sebab tak dak kawan , tinggal mira sorang jaa kat rumah . Kaka mira terbang p ipoh sebab hangout dengan membe dia , esok baru dia balik . Mama pergi sekolah , abang kerja lha . Tadi mira tido sampai pukul 1 , wahh sempoi gilaa . Kejap lagi mira kena sambung buad karang pulakk ==' aseyh mann , payah bebeno karangan nie . Banyak songeh betoi , dah lha esok buku latihan sejarah kena hantar . Alhamdulillah , homework tuh dah habis .
Thanks sapea yang text mira tadi , korang caring sangat pasal mira . Jangan risau lha , mira demam ja pon . Bukan accident pon , haha . Ramai tanya ' Ehh mira , kau sehad tak nie ? aku dengar kau sakit ? ' eywahh eywahh . Caring nyeww kau doknyeww :D aku terharu weyh , kiss kiri kanan sikit . Mmmuahhx :'* kejap lagi nak pergi bazar kea tak ? macam tak larat jaa nak p . Tapi rindu abang kembar tuh , mesti dia rindu mira kalau mira tak pergi . Harharhar , watlek watlek jaa xDD kalau tak , diorang dua yang selalu sakat mira . Ayah dia pon 2x5 sebab ayah dia kawan dengan abah mira . Tapi diorang handsomee , serious cakap . Haha xDD 
Btw , mira dah baik dah dengan 'dia' thanks biyy . ILYSFDM :') okayy lha . Nak out dahh , nak buad karangan . Saya harap esok saya tak kan jumpa dengan musuh saya , saya tak sukaa kalau jumpa dia . Saya mengharapkan hari esok lebih gembira daripada hari ini . Insyaallah