Bolehh takk miraa , jangan buad mukaa mintakk penampar :(

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Tadi pagi , awal-awal datang sekolah . Kelam kabut takk habis , sebab bangun lewat . Mira jarang bangun lewat tapi tak tao kenapa pagi nie mira bangun lewat . Stokin plakk mama letak mana entah , jenuhh dok cari . Lepas tuh kena kutuk dengan abah and kaka -.-
Kaka : Yang hang awai awai buta dok buad muka tak puas hati kenapaa ?
Abah : Bebai ahh tuh , cari stokin tak jumpa . Semalam kusyuk buad math #perli nie 
Mira : Mana ada , orang tak dak mood ! jangan kacau -..-
See , pagi pagi mukaa dah macam cokodok basi . Hah , lupaa . Tadi pagi , masa naik moto . Pusing belah kanan jumpa ex mira , pusing belah kiri pon jumpa ex mira . Ehh , puihh puihh sikit -..- then adee budak tuh text , diaa kata . Amboii , dah lupaa ex lama dia . Sampai nak tengok mukaa pon tak mau dahh , ehh . Takk mau lha mira tengok Ex-5 merah tuhh , haha . 
Lepass tuhhh , kak atyn datang pelukk mira . Sumpahh rasa macam nak menangis awakk :') adik tahan jaa , memang adik ada problem . Now , hidup mira macam orang single . Dahh start off fon , hidup saya tak happy sekarang . Maybe esok saya tak pergi sekolah sebab saya demam , tadi saya jalan dari simpang sampai rumah dengan hujan lebat . Habis basah baju sayaa tau awakk , awakk jangan risauu . Saya okayy , hari rabu nanti saya datang sekolahh balik yea ketodgendutcomel . Saya sayangg awakk taoo , awakk . Sumpahh saya cakap , saya rindu 'dia' awakk :( saya dah tak boleh terima lelaki sebab semua lelaki sakitkan hati saya . Bai awakk , sayang awakk rapat-rapat :)
Tumblr_lq0e4rn96n1qzicrko1_500_large
#pfftt , so sweet lha awakk (: