Im sorry :'(

Assalamualaikum. Hai, sorry lama tak update blog. Hari nie dah tak tahan, kena update jugak :'(



#NowImPlaying this song. Yeahh 'Jasa Bonda' si Hidayah pun kata kenapa tetiba dengar lagu nie. Lagu nie sangat sedihh, aku pernah nyanyi lagu nie masa darjah 5 time sekolah rendah. Sangat sedihh bila tengok lirik lagu nie. But who cares kalau nak ckp aku jiwang ke apa. Tapi it's really, aku rasa bersalah dengan mama aku bila dengar lagu nie. Aku dengan mama aku dah lah tak 'sebulu' aku lebih rapat dgn abah aku berbanding dengan mama aku. Tapi....... tak bermakna aku tak sayang mama aku. Aku sayang sangat parents aku :'\
Mmg degil, suka melawan cakap. Cakap mama aku? Dulu, jangan harap aku nak dengar, tapi sekarang dah makin besar. Boleh berfikir dahh, yeahh aku tahuu. But i love them so much :( my mom, my dad and my sister. Aku bukannya family besar macam korang, aku just ada 2 beradik jeaa. Kakak aku pun dah tak stay sini so tinggal aku jea lah. Pasal benda dah lepas tuh, aku tau ada yang tahu pasal rahsia besar aku masa form2 and form3. Tapi tuh dulu, PAST IS PAST I DON'T LIVE THERE ANYMORE. I REPEAT DON'T LIVE THERE ANYMORE!! 
Aku tak suka orang ungkit pasal benda lepas tuu, aku tak nak balik lagi mcm 'Zaman Jahiliah' aku dulu. Sedihh weyh, sangat sedih. Bila fikir balik, kesian mama dgn abah aku. The last one with you, aku takkan buat dah semua tuh. Aku nak berubah, aku tak nak jadi macam dulu. Aku nak hidup baru, tolong jangan hasut aku jadi mcm dulu. Aku nak jugak jadi baik :(( hmmm........ gtg see you next post. Byee, assalamualaikum.

Btw, i love you mama and abah. For my sister, i love you three. Pleasee forgive all my fault. I won't do it anymore :(