Ehh , sial lha . Puihh puihh :'(

Assalamualaikum and Selamat Sejahtera . 
Tumblr_lqu01nkzrh1qcrsn7o1_500_large
\Bismillahhirrohmanirrohim/ makan ice-cream sambil tengok upin ipin , whoaa terbaaaaikk --' semalam semangat nak upload gambar raya kat facebook and blog memandangkan blog nie dah tak terupdate begitu lama sekali . Eywahh , ayat habis skema ehh mira -.- lepas tuh takk jadi update terus , online pon takk . Lepas tukar dp facebook terus offline , lagipun online facebook menyakitkan hati . Seriously cakap , sedihh sangat awakk . Awakk tak tao , mira jadi gilaa untuk kali kedua . Terima kasih awakk :'(
Awakk , kalau awakk baca entry nie . Saya nak cakap , terima kasih sangat sangat sebab selama nie awakk ambek berat pasal saya . Awak ambek tahu sakit penat saya , awakk dengar ketawa menangis saya . And awakk selalu cakap saya MINNIE MOUSE sebab awakk cakap suara saya comel . Tapi tuh semua dulu , kita dah tak boleh macam dulu awakk . Memang sakit nak terima semua nie , tapi saya kena terima awak bukan milik saya :'( 
Dahh , tak dakk mood dah . Saya nak tao , saya sayang awak lagi AA . And sorry AI , kalau entry mira nie menyakitkan hati . Mira dah tak dak tempat nak menangis , kat blog nie saja boleh mira menangis . Terima kasih AA , take care your gf . Bai :(