Mari dekat , mari dekat , hahaha .

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
#Apa motif mira letak gambar nie ? Heeeeeee ;p
Jyeahh ! hari nie hari selasa , sepatutnya pakai uniform . Tapi mira nak jadi degil jugaaakkk , so mira pakai baju sekolah . Ingatkan ramai yang pakai uniform , rupanya lagi ramai yang pakai baju sekolah . Nasib cikgu tak marah sapa yang pakai baju sekolah sebab cikgu abby tak dak :DD kalau dia ada , mesti kena bebel macam mak mak kan . 
Awal-awal pagi tadi ada yang cakap takziah sebab tok wan mira dah meninggal , thanks semua . Thanks sesangat sebab ambek berat tao . Tadi syafiq tegur mira , asal mukaa mira pucat semacam jeaa nie ? sakit kah ? mulut pun dah tak banyak cakap . Kalau tak memang mira banyak cakap termasuk lha bulan puasa , tapi tak tau lha kenapa dengan hari nie . Kurang bercakap , nak cakap pon rasa malas . Apaaa nak jadi lha dengan hang nie mira hoyy :))
Hari tuh saya merajuk dengan A sayaa , sebab dia main game . Dia sukaa main game tao , kalau dia main game mesti dia akan lupa saya . Sedih kan ? Atoto , cer babap dia . Tak sukaaaa ! then dia mintak maaf semua , haha . Maaf mu tidak diterima yeaa sampai lha semalam , dia pujuk jugak . Akhirnyaa , cair  jugak . Time dia tak contact langsung dengan dia , mira tertunggu-tunggu msg dia tao . Tapi ego punya pasal , mira buad tak tao . Last last dia mengalah dengan mira , apa perasaan anda bila saya merajuk dengan anda ? Best kah ? Heeeee , i lebiu tao <3
Mira happy sekarang . 
Ehh , tak . Mira tak happy sebab nak pmr . 
Mira sayang dia .
Ehh , mira tao dia sayang mira . 
Membe-membe mira semua sayang mira #cer perasan jap . 
#Haha , saya gilaa hari nie . 
Saya tak sukaa tengok blog saya bila entry semua pendek , tak best . Saya suka bercerita and menaip , sebab tuh entry saya semua panjang panjang . Ehh , bilaa saya nak kurus nie ? tak larat nak tunggu dah nie . Hikhok , aww aww . Okayy , nak buad latih latu geografi pulak . Takut esok PK HEM kiteww marah yeww . Kiteww sayang cikgu miskiyah . Mmuahhx ! K bai :'>