Entry mengejut , sedekah al-fatihah satt :'(

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Curi masa satt , tengah study sejarah actually . Esok ada paper , sejarah , math 1 and geo . Hurmm , tolong sedekahkan al-fatihah dekat Mohammad Daniel Irfan bin Shukri boleh ? semoga tenang di sana , aku sentiasa doakan hang ditempat orang-orang yang beriman . Awal lagi hang tinggal aku dengan Sarah weyhh , aku tak dapat nak raya dengan hang tahun nie :((
Tadi mira pergi Ah Seng kejap , dengan orang tuh pergi jumpa bf diaa . Bulan puasa nie , then cousin mira col . Dia col banyak kali , mira tak dengar . Lepas tuh baru perasan , then dia cakap . 

Sarah : Jumpa aku dekat petronas sat , aku nak cakap dengan hang .
Mira : Awat ? macam pelik jaa suara hang nie , sat sat . 15 minit satgi aku sampai . 
Thennn jumpa dia , tengok mata dia bengkak . Merah menyala . 
Mira : Awat ngan hang nie ? menangis bagai . 
Sarah : Danieelll  , dia dah tak dak :((

Tersentap aku dibuat . Ingat dia tipu , tapi bila col membe membe dia . Semua cakap betoi , awat hang tinggai aku dengan Sarah awai sangat ? Aku sedih weyyh , aku tak tau nak bagitau perasaan aku macam mana . Sarah tuh gf hang , menangis gila gila . Hang tinggai dia untuk selama-lamanya , aku tak sanggup nak tengok Sarah macam tuh . Akuu sedihhhh weyyhh , aku rindu hanggg Daniell ! aku rindu kita lepak sekali dengan Sarah , Am , semua ada . Tapii , hang ?
Maybe Allah lebih sayangkan hang , balik rumah terus gtao abah and mama . Then pergi SP , Sarah semua ada kat sana dah . Mira tak boleh tengok arwah , mira sedih sangat . Mira teringat balik apa yang dia buad dekat mira and Sarah , dia selalu cakap mira pendek . Aku nak upload gambar kita time dekat CS tuh , tapi aku sedih . Aku nak menangis tengok gambar tuh , so sweet . Aku sedih tahap gaban , Sarah macam mana ? Dia couple dengan hang lama weyh , mesti dia sedih sangat . 

To Sarah : 
Aku pon sedih jugakk weyh , nanti dah tak dak sapa nak belanja kita makan ice-cream . Hang sabaq nahh , nanti hang habis exam . Mai tidoq rumah aku , hang jangan macam nie tau . Aku sayang hang , aku sayang daniel jugakk . Tapi , Allah sayang dia dulu . Tambah pulak sekarang bulan ramadhan , kalau hang rindu dia . Hang baca al-fatihah banyak banyak , insyaallah rindu hang terubat jugakk . Nakk kiss hang sikit bolehh ? mmuahhxx :'* hang jangan risau . Trial habis khamis nie , jumaat nie aku p rumah hang . #Kbai , i love you .

Tumblr_lp95oz067f1ql5qa0o1_400_large