Cinta Murtabak ? What ? HAHAHA xDD

Assalamualaikum dan Selamat Berbuka Puasa (:
Tumblr_lg2ij0juca1qd0n6fo1_500_large_large

Macam pelik jea entry mira kali nie . Err , maybe pelik sikit . Cerita dia bermulaaaa , petang tadi lepas kemas rumah . Abah ajak pergi bazar \hari-hari dia memang suka ajak mira pergi bazar/ macam biasa hari-hari jugakk mira akan pergi kat tempat jual murtabak . Bebudak kat situh sampai muak tengok muka mira , sebab hari hari datang . Haha , memandangkan diorang anak kawan abah . So , mira watlek saja . Yang sorang tuh memang suka mengusik mira sebab ? err , tak tau maybe sebab dia tengok perangai mira macam budak budak kod -..- kekadang dia sukaa panggil mira mak cik , grr ! kembar dia lagi sorang tuh tak banyak cakap sangat . 
Then tadi , macam biasa mira pergi kedai tuh . Time tuh memang hujan lebat sangat habis basah baju mira , okayy mira . Depan orang ramai kau watcool jaa , dalam hati nie panas tak kira sampai bebel sorang sorang . Then si budak kembar nie tegur mira 'hai mak cik , awal datang hari nie' perghh . Panas panas , tapi tak pea . Mira watsenyum saja :)) lepas dah dapat apa yang mira nak , then membe dia tahan mira and kata :-
Budak tuh : Hang nampak dakk budak pakai baju hijau tuh ?
Mira : Err , nampak . Kenapa yeaaa ?
Budak tuh : Dia nak number hang ,
Lepastuh membe dia blahh , ehh . Nak jea mira hentak kepala dia dengan payung nie , tapi tapi . Time tuh mira nak menangis sebab . Mukaaa si kembar uhh , sebijik macamm . Hurmm , korang faham faham jeaa lha . Lepas abah mira sembang dengan ayah si kembar tuh . Terus abah ajak balik , then mira toleh belakang . Dua dua tengok mira and mira senyum sambil lambai tangan sambil kata ' bai awakk :'( ' Wah wah , macam drama kan ? haha . tapi benda betoi --'

Awakk , saya harap sangat esok awakk datang tolong ayah awakk esok . Mungkin untuk kali terakhir , lepas nie saya dah tak jumpa awakk . Esook saya akan tunggu awakk and akan cakap selamat tinggal dekat awakk even saya tak tao nama awakk . Saya berharap sangat awakk , jyeahh . Saya dah ada boyfie , and saya pernah dengar awakk cakap telefon and bersayang sayang bagai . Tapi kita still boleh kawan kann ? Haha , okayy . Mira berjiwangg , dah dah . Nak solat pulakk , bobyeee :')