Lu memang suka menyepoilkan mood gua -..-

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Gua kasi gempak gua mia title , lu ada goyang sikit ? goyang goyang goyang , hahaha . Hari sukan hari nie not bad lha , but tak macam tahun tahun sebelum nie tak tao kenapa . Maybe sebab geng bebudak yang mulut bising bising dah tak dak kod . Gua mia mood hari nie memang macam !@#$%^& nak ja gua pedajeyy kepala orang . Tapi apakan daya gua hanya seorang perempuan yang harus menjaga sifat keperempuanan -..-



Kami semua tak berapa snap picca sangat , sebab masing masing busyy kan . Ada yang kawad , ada yang masuk acara . Nie pon snap time nak balik , syaza punya camera . Aww , kiss sikit . Tadi kiss syaza , nabil marah gua . Haha , then tetiba dia tanya gua pasal tuttt . Memang shit betoi , pasal tutt jugak dia nak tanya gua . Baran betoi --' 
Ambek kau ! gua bengang gila babis mia , balik rumah terus buad status :'/ nasib tadi gua tak kena langgar dengan lori tuh . Kalau tak gua dah terburai kat tengah jalan tuh . Tambah pulak kereta banyak , tudiaa lha galak sangat nak lintas jalan sampai tak tengok traffic light . Driver lori tuh pon satu , brek terkejut . Gua tersentak jugak arr . Nasib aina tarik beg gua , kalau dah . Menangis tak berlagu membe-membe gua tadi -.-
Asal gua kena mengadap muka lu bhaii ? gua dah cukup kurang ajar dengan lu , tapi . Gagaga macam pssssttt ! asyik sebut nama lu ja , pergi mana mesti gua cakap pasal lu . And yang gua heran , ada jugak orang tanya gua pasal lu . Diorang ingat gua stay satu bumbung dengan lu kah ? ehh , tak der maknenyeerr doh . Gua baran dengan lu tak habis lagi nie . Ikutkan tadi gua nak bagi penerajang pon adaaa , nasib gua mampu jeling ja bila terjumpa . Ehh , apesal kali nie mia entry pasal lu ? menyemak ja kan tulis pasal lu . FCUK -..- 
Sebelum gua chaww , gua nak bagitao yang pasal status semalam uh . Yang ada pak cik kena maki dengan gua , haha . Status yang nie lha :DD
Opps , memang gua tengah kurang ajar . Ramai yang suruh gua col pak cik tuh balik then mintak maaf . FYI , gua dah col then ada suara budak muda yang buad suara orang tua . Perghh ! gua panas nie , dia dok ckap merapu apa entah . Mana gua tak panas , banyak nombor yang gua tak kenal masuk . So , pak cik tuh jadi mangsa . Memang patut pon kena maki dengan gua sebab dia kencing gua . Menyamar jadi pak cik konon , haktuihhh ! 
Gua tao entry gua agak kurang ajar , gua tengah panas nie . Sebab tuh jadi macam nie :'/
Btw thanks too Edy , Afif , Taufiq , Shahir , Amir , Alep , Kamal , Nurin , Farina , Wani and Tikah . Korang teman gua tadi time kat landmark even badan gua bau busuk baru balik scola ! HAHA . Tunggu kaka gua hangout dengan membe dia lama sangat . Sementara tunggu tuh , gua ajak abah gua lepak dengan membe membe gua dulu sebab membe membe gua nak jumpa abah gua . Nasib diorang okayy jaa , mama gua tak ikot sebab gigi dia sakit xDD ciannyeeee . K lha , bai :]