Lu kalau jadi lelaki , boleh tolong bersopan sikit tak ?

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Hello peeps ! See , pagi pagi gua dah bengang dan mamat nie . Memang bengang gilee doh , gua rasa macam nak kasi penyepak jea dekat muka sepuluh sen dia tuh . Doh , dia nie memang tak pandai nak bersopan santun . Macam mana gua nak hormat dia ? dia sendiri tak hormat gua . Lepas tuh kecoh cakap gua babi , lha ! lu yang cari pasal dulu , lepas tuh bising bising bagai .

Gua tulis benda elok dengan lu , lu cakap gua macam-macam . Lu memang tak dak budi bahasa kan , sebab tuh lu mia 'ayat' bahasa melayu lu tunggang terbalik . Deyy , parents tak ajar erk cara nak hormat orang ? Ohh , lupa . Lu mana lepak dengan bebudak nerd , lu lepak dengan bebudak yang hot jea . Sebab lu nak hot jugaaaaakkk . Haha .

Jangan sampai bebudak perempuan panggil lu LELAKI DAYUS , *nie semua abg angkat aku yang ajar . Haha xDD kalau lu tak pandai nak respect orang , macam mana orang nak respect lu balik ? Lu cakap dengan bebudak perempuan macam lu cakap dengan membe membe lu . Hello brother ! Girls senang taching doh , lain lha lu cakap dengan girls yang bekas lu . Gua tak kesah kalau lu nak bercibai-cibai bagai , ehh . Gua dah muak perangai lu , dulu tak banyak cakap . Sekarang ? Haha , lu pikir lha sendiri . Serious gua cakap , menyesal gila kenal lu . Nasib dah berambus dari hidup gua -..-

Tumblr_lmau0cq9kj1qhfnbyo1_500_large

Please respect me first , i'll will respect you back okayy ? So chill . Balik , bukak buku balik then baca balik macam mana nak respect orang then macam mana nak bersopan santun dengan perempuan . LU LANGSI LU PATAH GIGI , kalau lu langsi sama gua . Gua patahkan gigi lu , jangan ingat gua tak berani *nie bukan joke , aku akan buad sungguh .
    Bahasa gua kasar kan ? haha , try tengok nak jadi gengster xDD tak menjadi rupanya . Hahaha , gengster comel . HAHA , so chaww  .