Jangan lha menyakat iteww , iteww maluuu XD

بسم الله الرحمن الرحي
Okayy , mira tau title mira macam HAPRAK ! Iteww ulang lagi sekali yea , macam HAPRAK ! Hahaha , iteww sukeww lha tulis macam nieww . Betul tucks paan ? Iteww memang sukeww tulis macam nieww kann ? HAHA , okayy umira . Hg memang lapaq + mintak penampaq betoi dengan si paan nie . HAHA XD

Noww mira tenga syok berblogging nie , tak tau kenapee . Terencat akal kod -,- handphone mira dok kat mane pon mira tak tau . Tiap tiap pagi mira bangun mesti fon mira dok bawah katil lha , ape lha . Kadang-kadang fon jatuh bawah kaki nuhhh :D

Tadi blogging kat blog Yuletta Yucha kejap , saje suke suke bace entry dia . Hihi , then pergi bukak dashboard . Adee entry pasal iteww lha , iteww sukeww sangat taoo ! Nieww semuee keja si Paan lha nieww tapi yangg iteww sedihnyeww , diaa salah sebutt namee iteww . Die nieww memangs sukeww sakat iteww , kalau online facebook mesti iteww akan cari diee miaaa XD ehh , namee iteww Mira Rara lha . Bukan nyee Mira Rorox nakk jeww aku cucuk botoxx kat mukeww dieww . HAHAHA <---mira tau mira type macam nie memang buruk . So jangan gelak XD

Haha , actually kiteww tengah memerli bahasee rempitzzz nie . Teringin jugak nak tulis macam nieww , mira just tao tulis macam nie . Kalau yang huruf kecik besar tuh mira tak reti okayy , nak type satu ayat pon mengambil masa 10 minit nak taip . Manekan tidaknyee kejap nak tekan shift , kejap nak tekan caps lock . ye tak ye kan encik paan ? Hihi , kena lagi budak nie dengan aku . HAHA XD

Lepas nieww budakk nieww dah tak menyakat iteww dah , dieww nak balik hostel dah . Iteww sedih lha awakk . nanti sape nak panggil iteww rorox ? sapee nak cakap iteww budak kecik ? sapee nak buad LANGSI dengan iteww ? And yang paling penting , sapeww nak kena tumbuk dengan iteww sampai patah gigi ? Hihihi , *okayy kena lagi budak paan nie dengan akuu . HAHA ;p

Dah lha ! Iteww nak blogwalking , sapeww kacau gua . Lu brother gua kea , lu balak gua kea , gua kesah apa . Gua kasi pecah lu mia gigi kalau lu ganggu gua , ye tak ye pak cik paan nyee ? HAHA , and dia selalu kena ngan mira -->  LU LANGSI , LU PATAH GIGI . Hahahahaha , chaww :D



*okayy umira , hg memang gilaa malam nie . Bahasa dia tonggeng terbalik . Kalau mama dia tahu bahasa dia macam nie , dia kena hentak ngan mama dia sampai patah gigi . Hihi