Boring lha , story story sikit :)

 السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
Lepas korang baca entry nie , korang kena buad macam mana mira buad . Haha , jangan lupa tau buad macam nie -----> #Mata ke atas , tangan korek hidung xDD haha , jangan marah yer nyahh . Mak tak sukew marah marah niew :x
comel tak ? kasi bling bling sikit . HAHAHA (n_n)*
Malam nie ada kelas malam , yahooo ! Tak sabar nak pergi , dah dua hari mira skip kelas malam tao . Hari ahad hari tuh sebab apa entah mira tak pergi , semalam pergi tengok orang sakit . Balik rumah dah pukul 9 , mama cakap tak payah pergi . Then tunggu lagi , tengok JUVANA lha . Last week punya mira just tengok dalam youtube . But tak berapa best tengok dalam youtube , dia punya camera tak berapa jelas and kurang kualiti . Janji boleh tao jalan cerita sudaahhh ;p 

Besok hari apa ? Rabu kan ? That's mean esok cuti ! kelmarin tak pergi sekolah , hari nie tak pergi . Esok lagi lha tak pergi sebab esok cuti . Khamis ? Err , belum tentu mau pergi . Kalau belajar , mira pergi lha . Kalau tak belajar ? duduk rumah buad nota geo saja . Sebab next week cikgu nak nota geo , mira ingat nak keluar hangout . Tapi , macam mama tak bagi jea :( mira pon ingat tak nak hangout dah lepas nie sebab nak focus pmr . Lepas pmr baru kita hangout sampai tak balik rumah yea sayangs . Hihihi :D 

Semalam , saya punya thambi tido awal . Krohhh krohhh krohh saya tengok dia tido , bhahahaha . *mirul , saya perli awakk nie xD kesian dia , maybe dia letih kod . Err , awakk . Saya lapar jagung lha , mama saya tak nak beli jagung untuk saya sebab kalau dia beli mesti saya yang akan tolong perabiskan and tak bagi chance untuk parents and kaka saya makan . Hahaha , sekarang musim buah ehh ? Mira tengok abah bawak balik banyak buah , nanas ada , durian ada , pisang ada , manggis ada , rambutan pon ada . Sebut pasal durian . Korang sukaa tak durian ? Mira tak sukaaa and tak makan durian , buah paling yang mira tak suka durian lha . 

Kalau mira tengok orang makan durian , mesti mira akan meloya macam ibu-ibu mengandung and kalau tak tahan sangat . Secara automatik mira akan muntah :O dah lha buah dia tajam , lepas tuh bau dia tuh . Hahaha , kena tutup hidung jaa bila tengok orang makan durian . 

Okayy lha , nanti lepas balik tusyen mira update lagi . Mira nak kena nak main badminton kejap , kaka mira suruh . Dia kata kalau setakat diet tapi tak otot tak jalan pon tarak guna , byee :)