Macam-macam lha hampa nie .

بسم الله الرحمن الرحيم

Facebook aku membawa masalah , penuh ngan notify . Grr! 

Hampa saja nak membusykan aku malam nie kan , haha . Btw ramai yang tanya pasai status mira hari nie kat facebook . Hahaha , saja buad galak nak buad status macam tuh -,-

Nie lagi satu masalah , budak sekolah dok gaduh-gaduh . Hesyh , semak kepala aih mira tengok . Perang mulut bagai , mengejek antara satu sama lain . Heyyo , kita nie hidup dalam satu masyarakat . kenapa perlu gaduh ? yang heran nya perempuan bergaduh . Kalau lelaki bergaduh ? Normal lha kan , benda kecik diperbesarkan . Cikgu selalu cakap , setakat benda remah temeh nie tak payah lha nak buang masa fikir . 

Pasal ejek-mengejek pon boleh gaduh ? Hoho , kenapa kita perlu menilai orang ? Padahal , nak nilai diri sendiri pon tak boleh . Gemuk ? Kurus ? Lebar ? Kurus ? Hesyh , nobody perfect okayy . Mesti ada kekurangan jugak , maybe dari segi fizikal dia tak berapa nak okayy . But kita tak tahu dari segi mental dia , maybe dari segi pelajaran dia okayy lagi dari korang . 

Aku dah dengaq banyak orang dok cerita kat aku pasai hg , aku dengaq ramai yg tak puas hati ngan hg . Hesyh , apa masalah hg weyh ? Dok kutuk mengutuk orang bagai , isyh isyh . Lepas satu , satu masalah yang hg buad . Hahaha , kesian hg kan . Banyak problem , padan muka hg . Hg sendiri yang timbulkan masalah tuh  , hee . So , pandai buad pandai tanggung derr , jangan nak harapkan orang backup hg jaa . Ada mukaa boleh buad calon bini , tapi perangai mengalahkan nie ----> -..- aku tk tau perangai hg sampai tahap macam tuh , apekeburuknya perangai hg nie . Haha ,

 Abang M sayee kena kurung petang tadi , sayee sempat cakap dengan die sekejap je tadi :'(