Gua sayang lu bhaii :D

Heee , hari nie entry mira gediks sikit . Boleh kan kalau nak post pasal dia ? Haha XD

Lu mau tau ini sapa ? Nie lah Mr.S kitaaaa , poyo kan ? Heeee XD

Gua happy hari ni , dia yang selalu teman gua time gua susah . Time senang ? Mesti lah dengan dia jugak , dulu time kawan asyik gaduh jea . Suka cari pasal dengan gua , membe dia pon suma open minded . Ramai orang tanya gua , why gua rapat dengan dia  tapi gua tak couple dengan dia . Isyh , malas gua nak jawab soalan tuh . Tenggs jugak dekat dia sebab dia yang buad gua lupa Mr.A . Hari nie lepak dengan dia and membe-membe dia jea . 

Tadi pergi rumah dia sembang dengan ayah dia , pergh . Ayah dia mmg banyak tanya hari nie sebab ayah dia kenal aunty gua . Heh , then lepas lepak dengan membe-membe dia . Gua chaw pergi tasik dengan dia , haha . Dia merapu nak singgah Landmark , gilaaaa . Dengan pakai baju sekolah , lu mau mati ? Kantoi sama cikgu gua mampos . Heee :D Lepas gua pergi tasik , gua pergi 7-e . Ala 7-e depan sekolah gua , gua stay situh kejap . Kacau kakak yang kerja kat 7-e tuh . Kihkih ^^

Lepas tuh dia bagi gua naik moto LC , gua sukaaa . Hahaha , gua bawak then dia bonceng . Gua ketaaq babe , dengan tak dak lesen . Gua bawak dari Kulim sampai petronas . Haha , dia banyak soal betul . Sampai dekat petronas , gua jumpa Iqwan . Haha , kena perli lagi ! Sepak satgi hah , then pergi taman aman , jalan jalan situh . Singgah rumah Haris , haha . Depa pun heran why tak balik lagi -.-'

Gua sampai rumah pukul 6.45 , sempoi kan ? Gua letih nie , gua nak buad homework . Homework gua bertimbun , lu mau buad ? Gua boleh kasi . Heee , adios :)

Haha , bahasa Gua Lu . Oke ark ? Derr , sengal kan Umira hari nie -..-